Să nu fi pacalit

7 Mai 2009 at 17:55 (Uncategorized)

   Mai tineti minte zilele alea cand spuneati ”Nu mai fac asta niciodata!”? Ei bine, n-am spus asta până când nu mi s-a intâmplat ,și s-a întămplat azi.N-am conștientizat niciodata că în România poți fi înșelat, și poți fi înșelat chiar bine ,dacă găsești persoana potrivită care să ți-o facă.Nu cred că mai are rost să vă istorisesc ce s-a întâmplat ,însa pe scurt, am cumpărat de la un binevoitor de pe un site de vanzari si cumparari un telefon la o suma acceptabila; nu  vă mai spun că telefonul trebuia să fie destul de performant(asta am crezut);azi cand a ajuns coletul la mine , am plătit rambursul, si in colet era nu mai mult decat un telefon din 1998,stiti voi alea cu antena.Greseala mea,nu am pe cine sa dau vina,nu?Ce vreau sa va antentionez atunci cand comandati un colet,avand in vedere ca am patit-o:Uitativa in primul rand la adresa expeditorului, NU primiti coletele cu Post REstant, nuami daca v-ati inteles asa cu persoana respectiva.Un alt lucru care trebuie sesizat este suma tercuta pe mandatul postal la Valoare coletului.Daca valoarea coletului trecuta de destinatar este mult mai mica de cat cea de ramburs pe care o platiti,iar NU primiti coletul.

 

Sper sa va fie de ajutor sfaturile astea ,pe care nu le-as fi dat daca nu as fi fost inselat prin metoda asta.Acum stau sa ma gandesc cati oameni n-au ce face acasa si mai inseala cate o persoana.Se spune ca” prostul invata din greselile lui ,iar desteptul din greelile altora” ,uite ca acum aveti sansa sa invatati de la altcineva.A trebuit sa mi se intample asta ,ca sa constientizez ca Romania nu e asa frumoasa cum o credeam eu inainte.Am un motiv intemeiat acum sa nu-mi placa tara in care traiesc, plina de hoti la toate colturile de strada,care in loc sa munceasca cinstit ,cauta sa pacaleasca,sa fure pentru a-si castiga foarte usor banii.

 

Nu am pretentia sa mai rezolv ceva acum , pentru ca faptul ,cum se spune, e consumat, si ma numar printre cei inselati ,cei care nu stiu sa verifice,sa fie atenti,atunci cand primesc ceva.Acum stau si ma gandesc de ce Para de fiecare data cand ne aflam la un magazin,verifica de 2-3 ori restul,fara a se grabi si tipa mereu la mine cand ii spun ”Hai ma odata! -Iuli, nu-mi place sa ma grabesc!”.Si uite ca abia acum stiu cat de destept e.Mi-a luat cam mult,dar se mai spune ca ”mai bine mai tarziu decat niciodata”.

Cum ar spune Badea:”Traim in Romania,si asta ne ocupa tot timpul” ,ar merge sincer ”Si asta ne mananca toti banii”.

Eu ma intorc la repetitiile mele, maine zi mare in scoala, si poate mai citesc cate un blog, intre timp, ceva gen Christi ,care am vazut ca iar scris ceva interesant.Pana data viitoare,toate cele bune si feritiva de hoti, sunt la tot pasul.

Lasă un răspuns

