Momente

10 Mai 2009 at 10:23 (Uncategorized)

     

 

 Vineri a fost,pentru mine,o zi perfecta.A fost una din zilele pe care mi le voi aminti intotdeauna, nu pentru faptul ca am fost aplaudati,nu pentru faptul ca o multime de oameni ne-au placut ,ci pentru ca ,am reusit CEVA alaturi de prieteni.Il amintesc aici pe  Adrian care a avut stralucita idee de a incerca acel moment.Moment care a schimbat gradul liceului in colegiu,moment in care noi am fost invitati de Volosevici la zilele Ploiestiului sa cantam, moment in care ministrul a dat mana cu noi.Asta a fost doar prima parte a nebuniei, a doua parte a avut loc la UPG ,unde am simtit peste 200 de persoane care ne aplaudau,si cantau cu noi, asta   a fost,zic eu ,CEVA.

 

   Toate bune si frumoase,multumesc tuturor care ne-au acordat o bataie din palme,un strigat,un zambet pe 8 mai.O sa urmeze in cursul zilei de azi un update cu niste poze la ceea ce a fost.

 

 PS: 11 mieg a castigat ieri  campionatul intre clase la handball.salutam pe maestrul Dan,capitanul Liviu,Orlando,Ianco,Luci,Florea,Dumitru ..URA NOUA!!!

Lasă un răspuns

