18-Odata-n viata..

7 Octombrie 2009 at 07:35 (Uncategorized)

..se intampla sa te bucuri de varsta de 18 ani, momentul in care legal, devii adult.nu prea am multe cuvinte de spus.. intr-un anumit fel sunt extrem de bucuros, in altul mai putin.Imi permit sa-mi urez tot ce e mai bun si mai frumos pe lumea asta:).daca aveti ceva sa-mi urati,va rog nu ezitati ,aveti la dispozitie o groaza de cuvinte de lauda..haha.Va pup,toate cele bune, bucurati-va in continuare de voi,de prieteni,de familie (si de criza) …eu…o sa stau putin sa filozofez (,azi,) sa vad care sunt, exact ,planurile mele de viitor.Cam asta ar fi tot>Transmisiune Incheiata.
v-a doresc sa ascultati cu placere urmatoarea melodie:

Lasă un răspuns

